fredag den 16. september 2011

The little black dress

Billede lånt fra www.hm.com

Da jeg den anden dag købte mine nye støvler, slog jeg også et smut forbi H&M. Siden deres efterårskatalog landede i min postkasse, har jeg ønsket mig denne kjole, og den er nu endelig kommet i butikkerne. Det er egentlig ikke, fordi jeg mangler deciderede festkjoler, men denne kjole er så klassisk og simpel, at jeg måtte slå til. Jeg vil selvfølgelig bruge den til fest, men jeg kunne sagtens finde på også at bruge den til hverdag med en chunky cardigan og Converse eller støvler. Jeg går ind for, at man skal kunne bruge sit tøj til alle lejligheder, og det synes jeg, at denne lever op til. Samtidig ser jeg kjolen som en investering til basisgarderoben, da "den lille sorte" jo aldrig går af mode :) Kjolen kan købes her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar