mandag den 12. september 2011

Bordeaux

PROENZA SCHOULER - Large 53 satchel bag
Billede lånt fra farfetch.com


Jeg er lige ligesom de fleste andre faldet for farven bordeaux. Jeg er vild med, at farven på en og samme tid er varm og dyb, og samtidig er kølig og distanceret. Og så er det en farve, selv jeg tør kaste mig ud i. Tasken fra Proenza Schouler herover ville jo være det ultimative, men det næstbedste må være de strømpebukser fra Falke, som jeg købte for nogen tid siden. Det er en god måde at snige farven ind på, og det skulle undre mig, om det bliver mit sidste køb i denne fine farve.

4 kommentarer:

  1. Jeg er også helt vild med bourdeux - og tasken! En skam, at man ikke får råd til en ;-) Jeg er begyndt at følge din blog, synes den er rigtig god!

    Camilla - http://scentoffashion.wordpress.com

    SvarSlet
  2. Ja, tænk hvis man bare kunne svinge dankortet, som det passede en - det ville ende galt!
    Tak, det er jeg rigtig glad for, at du synes - og velkommen til :)

    SvarSlet
  3. lækker lækker .... hvis bare man havde et pengetræ.

    /Chau

    SvarSlet
  4. Sådan et ønsker jeg mig også :)

    SvarSlet