søndag den 25. september 2011

Line Satchel

Billede lånt fra yvonnekone.com


Jeg ejer i forvejen den klassiske oversized bumbag (min er sort) fra Yvonne Koné, og det er tæt på at være mit bedste køb nogensinde. Da jeg i sin tid kørte dankortet igennem, fik jeg en klump i halsen, da 1850 kr. er svinedyrt for en bæltetaske (især på en SU, ahem!), men jeg har altså ikke fortrudt et eneste sekund. Og nu har jeg altså kastet mit blik på endnu en taske fra Yvonne Koné. Den ville passe perfekt ind i min garderobe, og jeg vil overveje om den skal på min liste over 5 ting jeg må købe i SS12 sæsonen. Jeg har nærmest brugt, det jeg må for AW11 - selvom jeg har et es i ærmet, som jeg vender tilbage til i november, når mit shoppestop er ophørt.

2 kommentarer:

  1. Den er altså også bare lækker, den taske! :)

    /Eva
    http://fashionista-blahblah.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja, Yvonne Koné kan virkelig noget med tasker (og nu også strik, har jeg set..?) :)

    SvarSlet