søndag den 11. september 2011

Flere gaver

Ørering med kæder
Billede lånt fra www.janekoenig.dk


Jeg var så heldig at få disse fine øreringe fra Jane Kønig til min fødselsdag (de er pt. ikke på lager, kan jeg se). Lige siden jeg så dem i Camilles indlæg for et par måneder siden, har jeg ønsket mig dem. Efter min mening er de det perfekte match mellem det bløde og romantiske med blomsterne og det hårde som understreges af det oxiderede sølv og de rå kæder. Det er mine første smykker fra Jane Kønig, og de virker til at være i super kvalitet. Jeg vil både bruge øreringene til hverdag og fest.

2 kommentarer:

  1. Sikke et godt coop, de er rigtig flotte! Hvor er de blevet købt, og ved du om de snart sælger dem igen?

    KH Christina

    SvarSlet
  2. Tak :) jeg ved, at de er blevet købt på Jane Kønigs hjemmeside for en måneds tid siden, men jeg ved desværre ikke, hvornår de får dem igen, eller hvor de ellers kan købes. Måske Google kan hjælpe :)

    SvarSlet