onsdag den 14. september 2011

Cathrine boot

Cathrine boot
Billede lånt fra bianco.dk


Okay, jeg ved godt, at dette ikke er Acne Pistol short, som jeg ønskede mig. Jeg er klar over, at kvaliteten med garanti ikke kommer op på siden af Acne, og tanken om at disse støvler tilnærmelsesvis ligner en kopi har strejfet mig. MEN! Støvlerne er 2100 kr. billigere end Acnes model, og det kan man som studerende få VIRKELIG mange poser havregryn for. Derudover er de helt fine i kvaliteten, og de er også gode at gå i. Og når jeg ved, at jeg de fleste morgener højst sandsynligt vil ty til de flade vinterstøvler, ville det dælme også være ærgerligt at have 2900 kr. til at stå på hylden. Jeg tror, at Cathrine og jeg kommer til at blive fine venner :) Kan købes her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar