søndag den 4. september 2011

Moderigtigt mod

Jeg må ærligt indrømme, at jeg er en bangebuks, når det kommer til mode. Min garderobe består mest af sort, gråt og hvidt tøj, og vælger jeg noget uden for denne farveskala, er det som oftest andre neutrale farver som pudder og navy. Disse nuancer passer bare bedst til min comfy/minimalistiske/afslappede stil, synes jeg. Jeg er sådan set ikke farveforskrækket (!), og jeg kan sagtens forstå skønheden i at eksperimentere med regnbuens farver - i hvert fald når andre gør det. Og det gælder ikke kun farver. Det gælder også snit, mønstre og andet, der bevæger sig uden for min grå/sorte comfortzone. Jeg håber, at jeg fremover kan snige lidt flere farver ind i min garderobe. Det bliver nok aldrig electric blue eller andre hidsige farver, men bløde og afdæmpede pasteller og diskrete colour splashes ville bestemt være foreneligt med min allerede eksisterende garderobe - nu mangler jeg bare modet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar