mandag den 26. september 2011

Testen

Jeg var jo på kursus i København i weekenden, og det var bare SÅ inspirerende. Jeg har fået en masse nye teknikker til, hvordan man kan undervise varieret og med øje for de fysiologiske processer, der hænger sammen med læring. Det lyder nørdet, og det er det også - men det var super fedt :D Efter den første kursusdag lørdag kunne vi lige nå et smut i Magasin. Hvorfor jeg udsætter mig selv for den slags prøvelser, når jeg ved, at jeg holder shoppestop, er et godt spørgsmål. Jeg kunne virkelig have brugt mange penge derinde (hvorfor finder man altid en masse, når man ingen penge har og intet, når man har tilladt sig selv at spendere?) men tadaaaaa - jeg gik tomhændet derfra! Det må have været den ultimative test her 2 uger inde i mit shoppestop. Jeg er for sej (hvis jeg selv skal sige det :D)! Jeg håber, at I også har haft en god weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar