mandag den 12. september 2011

Acne Pistol

Acne - Pistol Short - Black
Billede lånt fra www.stoy-munkholm.dk


Som før nævnt går jeg sjældent i høje sko. Jeg har det bedst i flade sko - de er mest praktiske og passer bedst til mit behov. Jeg har da et par høje sko, og som kvinde må jeg jo erkende, at høje sko gør et eller andet ved ens udstråling og holdning. De må stadig ikke være for høje, da jeg ikke køber sko for at bruge dem 2 gange i året. Da jeg for nogle dage siden fik mine nye Converse ind af døren, nåede jeg til den konklusion, at min skosamling er komplet - næsten! Jeg mangler nogle mellemhøje støvler til efteråret og vinteren. Og nu har jeg altså kastet min kærlighed på Acne Pistol, og da jeg helst undgår at betale SÅ mange penge for et par sko (eller noget andet), vil jeg i dag gå på jagt i diverse skobutikker efter et billigere alternativ, som stadig er i god kvalitet. Giv endelig lyd hvis du har et forslag til et godt alternativ :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar