fredag den 23. september 2011

Undervisnings jiu-jitsu

I morgen tidlig (nærmere bestemt kl. 5.30 - jeg ved ikke, hvordan jeg skal komme så tidligt op!) drager jeg til København for at deltage i et kursus om undervisnings jiu-jitsu - jeg er meget spændt på hvor meget klogere, jeg bliver - spændende lyder det i hvert fald :) Desværre bliver der ikke tid til at se andet af byen denne gang (dvs. ingen shopping), men det er måske også godt nok, fordi ellers ville mit shoppestop formentlig allerede mislykkes. Især Zara og Cos gad jeg godt at gå en lille smule amok i. Har I by the way set, at Cos åbner webshop inden længe? Det bliver dyrt! God weekend :)

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at høre om hvordan det :)
    Bliver da spændende :D

    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jeg er også meget spændt :)

    SvarSlet
  3. Sød, lille blog du har!! :)

    www.thoughtsinframes.blogspot.com
    www.dagenstanke-fbl.blogspot.com

    SvarSlet