mandag den 29. august 2011

Ballerina


Selvom jeg beklædningsmæssigt bedst kan lide efterår, så er mit yndlingsfodtøj altså ballerinaer. De er jo efterhånden blevet en fasttømret del af moden og ikke mindst en vigtig del af enhver piges basisgarderobe. Jeg  går sjældent i stiletter, da min kæreste er lavere end mig, og jeg nødigt vil ligne en amazone. Derfor har jeg et veludbygget sortiment af flade sko. De fleste af mine sko er i neutrale farver ligesom resten af min garderobe, så da jeg fandt disse ballerinaer fra Suzie Mas, vidste jeg, at jeg måtte eje dem - Jeg er vild med farven taupe, og på en måde synes jeg, at foden ser mindre ud, når skoen har en neutral lys farve (jeg har ret store fødder). Kvaliteten er okay, selvom det ærgrer mig, at man ikke kan undgå, at hælen bliver trådt lidt ned (se billede). Det hænger nok sammen med, at skindet er super blødt. Jeg kendte ikke Suzie Mas før, men jeg kunne sagtens finde på at købe flere sko derfra. Skoene kan stadig får i et væld af farver (og så er de oven i købet sat ned - win!) lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar