tirsdag den 11. oktober 2011

Basisgarderobe #4

En af de ting jeg aldrig går på kompromis med, er mine sko. Mine fødder skal bære mig gennem livet, så de skal have det godt. Som før nævnt er min skogarderobe bygget op omkring flade sko med et par enkelte høje. Her er, hvad den indeholder:


Ballerinaer
-          Farver: sort, grå, pudder, leopard, taupe
-          Favoritmærker: Pretty Ballerinas

Støvler
-          Farver: sort
-          Favoritmærker: Billi Bi, Bianco

Sandaler
-          Farver: sort
-          Favoritmærker: Acne, Angulus, Bianco

Sneakers
-          Farver: sort, hvid, lilla
-          Favoritmærker: Nike, Converse

     Når jeg engang får lidt mere at gøre med rent økonomisk, skal jeg bare have fingre i et par Chanelballerinaer - de står ret højt på min ønskeliste :) Derudover går det lige op for mig, at jeg næsten kun har sort fodtøj - men nå, det skal jo også passe til min næsten sorte garderobe, ha ha :D Igen må jeg erkende, at jeg er en kylling, når det kommer til farver. Læs mine andre indlæg om basisgarderoben her, her og her :)

2 kommentarer:

  1. Har du overvejet at prøve Ecco? De er simpelthen bare så lækre at gå i, og er meget federe end deres omdømme ;-)

    Jeg har forelsket mig hovedkuls i dem her: http://www.ecco.com/da-DK/Ecco/Casual/Womens%20collection/220563-02001?i=148

    Hilsen Mette.

    SvarSlet
  2. Jeg har faktisk et par eller to fra Ecco, og du har helt ret - de er fantastiske at gå i. Jeg synes dog ikke altid, at de kan være med på designfronten - men man kan være heldig :)

    SvarSlet