torsdag den 6. oktober 2011

Man må have en hue..

Laguna mønstret strik hueAngora strik hue med puffsIsabel Marant Etoile: Marli tofarvet mohair hue set på YouHeShe

..Og den skal gerne være i en lækker kvalitet, så lyttelapperne værnes bedst muligt for kulde, regn og andet utøj. Jeg har faktisk en hue (som gør sit job super godt, den er nemlig mega varm), men jeg ligner bare lidt en bankrøver i den, og det er efter min mening ikke optimalt. Hvis skattekisten var utømmelig, ville jeg gå efter en af disse. Den fra Rabens Saloner er så fin med elge-printet, synes jeg. Jeg er vild med Ganni's version med de små puffs, og huen fra Isabel Marant Etoile er simpelthen indbegrebet af underspillet luksus. Derudover er der jo den nok så ombloggede cashmere hue fra Cos, som er lidt billigere og også ser lækker ud. Når udsalgstiden kommer, vil jeg holde øje med disse - indtil da må jeg leve med min bankrøverhue :D Alle billeder er lånt fra www.youheshe.com.

2 kommentarer:

  1. Super fine huer og rigtig fin blog du har :-)

    Du må da meget gerne kigge forbi min, hvis du har lyst :-)
    http://jadoreblog.dk/

    SvarSlet
  2. Tak :) Jeg kigger lige forbi din også :)

    SvarSlet