mandag den 10. oktober 2011

These boots are made for walking


Jeg har allerede fortalt om mine forholdsvist nye Cathrine Boots fra Bianco. Jeg er meget glad for dem, og jeg har allerede brugt dem en del. Jeg har jo en hang til flade sko, og de fleste dage foretrækker jeg at komme ned i de lavere luftlag (især når der eksempelvis er isslag). Derfor slog jeg allerede i juli måned til, da disse fine støvler var sat ned fra ca. 1900 kr. til ca. 700 kr. på www.luisaviaroma.com. Støvlerne er fra Neil Tylor (jeg kendte ikke mærket på forhånd), og de er i super kvalitet. De er ikke forede, og det passer mig fint, når jeg ved, at jeg skal have dem en del på indendørs, når jeg skal i praktik i december og januar. Farven er lidt svær at fange, men jeg vil sige, at de er grå-sorte med et grønligt strejf. Og nej, jeg er endnu ikke kommet mig over bikerstøvletendensen - de er behagelige og cool - what's not to like? :)

2 kommentarer:

  1. Vildt fede boots! Bare de boede hjemme på min skohylde :)

    / Maria - www.frkhagen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er også super glad for dem :)

    SvarSlet