onsdag den 12. oktober 2011

Cos mid-season sale

Så er jeg tilbage på min pind efter nogle dejlige dage i sommerhus. Det har været så skønt at komme lidt væk, og vi har fået slappet helt af. Nu kan jeg lige klare 3 dage inden den står på efterårsferie.. Det er hårdt at være studerende, ha ha :D Nå men, jeg ville egentlig bare lige minde jer om, at Cos i dag starter mid-season sale (så vidt jeg har fået snuset op), og det er både i de fysiske butikker og på cosstores.com. Starttidspunktet har jeg ikke helt gennemskuet, men det er vel bare med at holde øje :) Jeg skal love for, at der bliver lokket fra alle sider rent shoppemæssigt for tiden! Jeg må prøve at stå imod :)

2 kommentarer:

  1. Jeg kunne også godt bruge nogle dage i sommerhus :)

    http://you-and-i-life.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Havde jeg slet ikke set... Farligt!

    SvarSlet