mandag den 3. oktober 2011

Basisgarderobe #3

Her kommer så tredje del af min gennemgang af basisgarderoben, som den ser ud for mig. Jeg er en kjolepige, og jeg ejer ikke ret mange bukser og jeans. Man må sige, at kjoler og strømpebukser er nøglen til min garderobe. Men nå, here it goes:


Bukser
-          Farver: sort
-          Favoritmærker: H&M

Jeans
-          Farver: mørkeblå, lyseblå
-          Favoritmærker: H&M

Leggings (korte og lange)
-          Farver: sort
-          Favoritmærker: Modstrøm

Strømper/strømpebukser
-          Farver: Sort
-          Favoritmærker: Wolford, H&M, Falke
-          Materiale: uld, bomuld


Hverdagskjoler
-          Farver: sort, hvid, navy, pudder, grå
-          Favoritmærker: H&M, Vila, Ganni
-          Materiale: bomuld

Festkjoler
-          Farver: fint print, sort, grøn, pudder
-          Favoritmærker: H&M, Stine Goya, Day Birger et Mikkelsen, Vila
-          Materiale: silke eller andet fint

Jakker
-          Farver: sort, denim
-          Favoritmærker: Zara, Vila
      Materiale: læder, denim

Overtøj
-          Farver: sort
-          Favoritmærker: Vila, Won Hundred, Zara
      Materiale: uld

     Se mine tidligere indlæg om basisgarderoben her og her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar