søndag den 2. oktober 2011

Søndag

Billede lånt fra vogue.com

Paris Fashion Week er over os, og det vælter ind med billeder af de store modehuses fine forårskollektioner og ikke mindst street style. Jeg klikkede lige lidt rundt, og jeg fandt billedet af disse geniale bukser. Jeg ville aldrig selv turde gå med dem. Der er alt for mange farver, og så er de jo alt for posede. Men hold da op, hvor er de cool! Jeg kan slet ikke lade være med at kigge på dem. Og så gad jeg egentlig godt at vide, hvordan de er blevet stylet.
Showet med Ørkenens Sønner i fredags oversteg i øvrigt alle forventninger. Det var simpelthen så sjovt! Dog er jeg nok ikke den klassiske Ørkenens Sønner fan, da jeg ikke griner af de perverse jokes, men derimod den absurditet, som jeg synes, at de også står for. Men jeg grinede, og det må jo betyde succes :D I går aftes var jeg ude i det gode vejr, og om aftenen stod den på 30-års fødselsdagsfest. Det var super hyggeligt, og jeg er kun en smule medtaget i dag. I dag står den på afslapning og måske en tur til vandet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar