søndag den 28. august 2011

Miss Barks

Klik her for et større billede
Billede lånt fra www.be-fashionable.com


Jeg er som så mange andre vild med Line&Jo's smykker. Jeg har efterhånden en lille samling derfra, dog fra smykkedesignernes billige ende. Line&Jo formår på fineste vis at forene det rå med det bløde look samtidig med, at der er kælet for detaljerne, så smykkerne opnår en perfekt finish. For tiden drømmer jeg om Miss Barks - armbåndet med den fine fjer, som går igen i flere af deres smykker. Højst sandsynligt må det blive ved drømmene med netop dette armbånd, men i stedet vil jeg overveje om Miss Ellegood (ørering) eller Miss Radnick (ring) skal hjem til mig at bo. 

2 kommentarer:

  1. Er også blevet en smule lun på deres smykker - men har bare ikke fået nogle til samlingen endnu :/
    - Mon ikke det kommer?

    http://itsmypassions.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Du vil i hvert fald ikke fortryde, hvis det gør :)

    SvarSlet