lørdag den 27. august 2011

Cravings

Mulberry 
Billede lånt fra net-a-porter.com


Da jeg sidste år på magisk vis endelig kunne få råd til drømmetasken, havde jeg drømt om den i årevis. I ca. 3-4 år stod den øverst på min ønskeliste, men den har aldrig været inde for økonomisk rækkevidde. Jeg forestillede mig, hvordan taskens minimalistiske design og underspillede lækkerhed ville gøre min garderobe intakt. Hvis bare jeg kunne blive den lykkelige indehaver af Mulberry's ikoniske Bayswater, ville der ikke være andet jeg partout måtte eje - jeg cravede den bogstaveligt talt! I november måned sidste år købte jeg tasken efter at have modtaget en uventet sum penge. Jeg var ikke et sekund i tvivl, da jeg jo havde drømt om tasken så længe.
Det var en stor dag, da pakkeposten kom, og jeg kunne åbne den fine og eksklusive pakke fra net-a-porter. Det var kærlighed ved første blik! Da tasken er det dyreste, jeg ejer i min garderobe, er der i mellemtiden sket det, at jeg ikke bruger tasken så meget som ventet. Jeg passer for meget på den, og i et vist omfang passer den faktisk dårligt til mit taskebehov. Jeg har det egentlig bedst med at have armene fri. "Burde du så ikke sælge den?" tænker du nok. Men svaret er nej. Jeg har overvejet det, men jeg er simpelthen så glad for den! På trods af at jeg ikke bruger den så ofte, som jeg havde troet, at jeg ville, giver den virkelig et strejf af luksus, når den hænger på min arm. Kender du følelsen af, at have ønsket noget i lang tid, som pludselig får en anden betydning, når det er inden for rækkevidde?

2 kommentarer:

  1. Jeg har det på samme måde :) Den er SÅ lækker. Har den i oak.

    SvarSlet
  2. Tak fordi du kiggede forbi :) Den er nemlig super lækker!

    SvarSlet