onsdag den 17. august 2011

God service

Billede lånt fra store.apple.com
Jeg er den lykkelig ejer af en iPhone 3gs, og da jeg købte den for 1,5 år siden opfyldte den et hidtil ukendt behov hos mig. For et stykke tid siden kom der en revne i bagklappen, som starter lige ved opladningsstikket. Forleden fortalte en bekendt mig så, at det er en kendt fejl, og at jeg skulle gå ind med den. Det gjorde jeg så, og 2 timer efter jeg havde afleveret den (og betalt 75 kr. for at få den behandlet med ekspresfart - jeg går i panik bare ved tanken om at skulle undvære den), fik jeg en splinterny telefon - det er altså god service, og det er lige nøjagtigt oplevelser som denne, der gør, at jeg vil købe Apple-produkter en anden gang (og selvfølgelig deres hamrende lækre design :D).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar