onsdag den 31. august 2011

Fresh Lips

Close this window
Billede lånt fra olehenriksen.com


Da jeg bestilte min nye håndcreme, røg denne lille fætter også med i kurven. Gang på gang har jeg læst anbefalinger af Ole Henriksens Fresh Lips rundt om i blogland. Jeg har i 6-7 år brugt vaseline på læberne, og det har også været okay. Kløver vaseline er jo en klassiker, men Fresh lips kan man vel nærmest kalde en nyklassiker? Den har en dejlig duft (og smag :D) af vanilje, den fugter læberne super godt, og så er der solfaktor i - smart! Jeg skal bare lige vænne mig til, at den er lidt klistret :) Kan købes her.

4 kommentarer:

  1. Jeg har også hørt en masse, men har aldrig prøvet produktet. Faktisk aldrig nogen af Ole Henriksens produkter, hvilket selvfølgelig er for dårligt :)

    SvarSlet
  2. Det er også min første oplevelse med mærket, men jeg er positivt stemt, så det lader ikke til, at det bliver den sidste.. Selvom det vist hurtigt kan blive en dyr vane :)

    SvarSlet
  3. I starten var jeg ikke vild med den, jeg synes at den var for kraftig i lugten især. Men nu elsker jeg den <3

    SvarSlet
  4. Jeg tror også, at man lige skal vænne sig til den :)

    SvarSlet